dimarts, 16 de febrer del 2010

Novetat mundial de Perfect Pair: Conventional Role



Bé, novetat relativa. Vaig compondre aquesta cançó a finals del 1994 i naturalment tenim algun enregistrament arcaic fet amb el quatre pistes però ara hem decidit posa-la al dia. És un tema simple i primitiu de rock dur, i de fet mai m'ha agradat gaire. No la solíem tocar al local. Però l'altre dia em va donar per aquí i li vaig passar unes pistes de bateria i baix al meu cosí. Com que estem nostàlgics, es va avenir a posar-hi guitarres rítmiques i un solo que m'agrada molt (tot plegat molt setentero). Finalment li vaig passar la veu i apa. Per cert, per primer cop la mescla és seva. També està al nostre Myspace.

2 comentaris:

David ha dit...

Suposo que no m'equivoco si hi percebo una lleugera influència Deeppurpleiana, oi?

fnogues ha dit...

L'encertes de ple. Tant el meu cosí com jo som grans admiradors de Deep Purple (i la seva saga), i ell ahir em deia que li ha sortit un solo molt Blackmore. L'encertes de ple.